Vilkår og betingelser
1. Innledning
Disse vilkårene gjelder for kjøp gjort på Masato.no og følger norsk lov, inkludert avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettloven og e-handelsloven. Disse lovene gir deg som forbruker ufravikelige rettigheter. Mer informasjon finnes på www.lovdata.no.
2. Parter
Selger: JSG Norge AS (Org.nr: 931 366 572)
Adresse: Nygata 16b, 7014 Trondheim
E-post: post@jsg.as
Kjøper: Den personen som handler som forbruker i nettbutikken.
3. Priser
Alle priser vises i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift. Eventuelle tilleggskostnader skal informeres om før bestilling.
4. Betaling
Du kan betale trygt med Klarna, Vipps, Stripe eller PayPal. Ved kortbetaling kan beløpet reserveres ved bestilling og trekkes når varen sendes.
Vi lagrer ikke dine betalingsopplysninger. Alle transaksjoner håndteres av sikre betalingsleverandører.
5. Levering
Varer anses som levert når du eller noen på dine vegne har mottatt dem.
-
Leveringstid: normalt 2–5 virkedager
-
Gratis frakt til dør i hele Norge
-
Innbæring og montering kan bestilles som tillegg
-
Uavhentede varer belastes for tur-retur fraktkostnad
6. Risiko
Risikoen for varen overføres til deg når varen er mottatt.
7. Angrerett
Du har 30 dagers angrerett fra du mottar varen. Den må returneres ubrukt og i originalemballasje. Du betaler returfrakt.
Ved retur av store varer som massasjestoler kan returkostnaden være opptil kr 8 000,-. Dette trekkes fra tilbakebetalingen.
8. Forsinket eller manglende levering
Hvis varen ikke blir levert til avtalt tid, kan du holde tilbake betaling, kreve levering, heve kjøpet eller kreve erstatning etter forbrukerkjøpsloven. Klager bør sendes skriftlig.
9. Mangler og reklamasjon
Du kan reklamere på feil eller mangler innen to måneder etter at du oppdager dem. Reklamasjonsretten gjelder i 2 år, eller 5 år hvis produktet er ment å vare lenger.
Ved feil kan du kreve retting, ny vare, prisavslag, heving av kjøpet eller erstatning.
10. Garanti
Eventuelle garantier kommer i tillegg til dine lovfestede rettigheter og gjelder ved feil som ikke skyldes deg som bruker.
11. Ved manglende betaling
Hvis du ikke betaler, kan vi holde igjen varen, kreve betaling eller heve kjøpet. Vi kan også belaste renter og gebyrer. Uavhentede varer kan faktureres for reelle kostnader.
12. Personvern
Vi behandler personopplysninger i tråd med GDPR. Informasjonen brukes kun for å levere bestillingen din og yte kundeservice.
13. Tvister
Tvister skal søkes løst i minnelighet. Hvis det ikke går, kan du kontakte Forbrukerrådet via www.forbrukerradet.no eller på telefon 23 400 500.
