FRAKT OG RETUR
Behandlingstid
Vi behandler alle bestillinger innen 1–3 virkedager.
Bestillinger lagt inn i helger eller på helligdager behandles førstkommende virkedag.
Fraktkostnader
Fraktkostnader beregnes automatisk i kassen, basert på leveringsadresse og valgt fraktmetode.
Gratis frakt kan gjelde for enkelte produkter eller kampanjer.
Levering
-
Vi leverer til hele Norge.
-
Internasjonal frakt er tilgjengelig til utvalgte land.
-
Estimert leveringstid og transportør vises ved utsjekk.
Sporingsinformasjon
Når bestillingen er sendt, mottar du en e-post med sporingsnummer.
Sporingsstatus oppdateres vanligvis innen 24 timer.
Forsinkelser
Vi tar ikke ansvar for forsinkelser som skyldes fraktselskap, tollbehandling eller uforutsette hendelser.
Ved større forsinkelser vil vi kontakte deg så snart som mulig.
Riktig adresse
Du er selv ansvarlig for at leveringsadressen er korrekt og fullstendig.
Vi erstatter ikke forsendelser som går tapt på grunn av feil adresseopplysninger.
Travle perioder
Leveringstiden kan bli noe lengre i høytider eller kampanjeperioder.
Vi gir beskjed dersom vi forventer forsinkelse.
Retur og bytte:
Angrerett
Du har 30 dagers angrerett fra dagen du mottar varen.
Melding om angrerett må sendes skriftlig via e-post.
Returbetingelser
Varen må være ubrukt, i originalemballasje og i samme stand som ved
mottak.
Retur må sendes senest 14 dager etter at du har varslet om angrerett.
Returkostnader
Du betaler selv for returfrakt.
For store produkter som massasjestoler kan retur koste opptil kr 8 000,- inkl. mva.
Refusjon
Refusjon skjer innen 14 dager etter at vi har mottatt og kontrollert varen.
Vi kan holde tilbake beløpet til vi har mottatt varen, eller fått dokumentasjon på at den er sendt.
Bytte
Ønsker du å bytte en vare, returner først varen du har mottatt og legg deretter inn en ny bestilling